Cunoscutele platforme online Amazon, Facebook, YouTube sau Twitter şi-au schimbat radical interfaţa de când s-au lansat, arată Daily Mai.
La început, Google era însoţit de un semn de exclamare şi indexa 25 de milioane de pagini. În prezent, prin Google pot fi accesate 25 de bilioane de pagini, iar clienţii au acces la produse precum gmail, Google Plus şi Google Maps.
Amazon era "cea mai mare librărie din lume" şi conţinea foarte mult text. Acum, site-ul pune accent mai mult pe imagine, singurul lucru pe care l-a păstrat de la începuturi fiind "recomandările clienţilor".
În 2005, YouTube era administrat dintr-un garaj, iar clipurile puteau fi încărcate pe site de oricine.
Când a fost lansat Facebook-ul în 2004, era "thefacebook", şi se puteau conecta doar studenţii de la Universitatea Harvard. Cromotica reţelei de socializare nu a fost foarte mult schimbată de-a lungul timpului, însă au apărut foarte multe aplicaţii, cea mai recentă fiind "Timeline", care schimbă formatul profilului utilizatorului. În prezent, pe
Facebook sunt peste 800 milioane de utilizatori din întreaga lume.
Pagina de deschidere a reţelei Twitter e evoluat foarte mult din 2005, de la un logo verde bizar la un alt logo cu o emblemă sofisticată. Numele iniţial a fost "Twittr", microblogging-ul fiind făcut de pe telefoanele mobile, în prezent, majoritatea utilizatorilor folosind mai mult aplicaţiile.
Site-ul de socializare My Space a fost deschis în 2003 şi a fost la un moment dat cea mai vizitată pagină de pe internet, până când mulţi dintre utilizatori săi s-au mutat pe Facebook.
ads
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu