“Care sunt lucrurile care contează cu adevărat, cât de mult conţinut trebuie sa fie în partea vizibilă de pagină,” Cutts a spus: “Dacă reclamele difuzate obstrucţionează conţinutul site-ului, cred că ar trebui să vă mai gandiţi la asta”. În cazul în care vizualizarea conţinutului site-ului este îngreunată de către reclamele afişate, site-ul respectiv poate fi marcat ca fiind spam.
Google a anuntat pe 19 ianuarie ca schimba putin algoritmul pentru motorul de cautare. De data asta va lua in seamna si layout-ul siteului care este indexat in motorul de cautare. Daca siteul e plin de reclame si continutul e greu de gasit acesta va fi penalizat.
Ei spun ca multi utilizatori s-au plans de faptul ca odata ajunsi pe un site le-a fost greu sa gaseasca continutul util, pentru ca in primul cadran al paginii era plin de reclame peste care trebuiau sa dea scroll. Eh, de acum astfel de siteuri vor scadea in rezultate, si vor prima cele cu continutul accesibil.
Google spune ca intelege ca prin plasarea reclamelor in primul cadran cei care publica continut, ca si noi, reusesc sa faca un ban cinstit din asta. De aceea nu vor fi penalizati daca numarul de reclame nu e excesiv de mare si daca partea de continut e usor de gasit. Mai multe despre asta puteti citi pe blogul Google pentru webmasteri.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu